söndag 25 april 2010

Jag skrek "Spring" och du sprang, men jag var bara glad och tränade engelskt uttal

Hey folks. En hel del övningskörning (nöjd med mig själv) samt livsomvälvande aktiviteter så som matlagning och slappande stod på agendan igår innan det var dags för kvällens höjdpunkt - bio med åtta fantastiska killar. Vi såg Kick Ass och den kan jag varmt rekommendera, även om det kanske var lite väl mycket realistiskt våld för att jag skulle vilja titta på slagsmålsscenerna. På väg ut från bion fick vi urgoda korvbröd och som det sig bör i ett sällskap med åtta killar blev det krig. Det var längesedan jag skrattade så mycket och det blev bara bättre när de chockade en and med så mycket bröd att den bara stod och tittade förvirrat på maten. Efter lite planlöst irrande gled vi hem hit och spelade spel, vissa åt skorpor och korvbröd medan andra drack vin. Det var en oerhört rolig kväll och gud vad jag älskar våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar