fredag 23 april 2010

Humör för stunden: bra

Pic: Koikadit.net
Hallå. Efter tolv timmars sömn vaknade jag och var fortfarande lika trött, men tänkte "why the face, nu får jag ta tag i mig själv och göra något vettigt". Sagt och gjort, nu har jag övningskört hur mycket som helst och jag vågar faktiskt påstå att det har gått väldigt bra. Snart kanske jag också kan köra till Ullared med husbil... Jag har införskaffat några utgående Kiwi-lyktor i min favoritfärg, strumpbyxor som håller in allt som behöver hållas in och det bästa av allt, en Mona Lisa-tavla (helt äkta, så klart). Den kommer hänga perfekt bredvid Michael Sowas hund som jag har beställt och med några andra fina kommer jag att ha världens finaste tavelvägg. Nu ska jag kila till Danne och äta grillat. God kväll och så.
Ps. Idag glömde gubben framför mig i bankomatkön sina 900 kronor och blev överlycklig när jag gick och gav honom dem. Känns helt okej att vara snäll ibland, ni borde testa. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar