tisdag 13 april 2010

En psykoanalys vore intressant

Tanken är att jag ska söka till högskolor och annat vuxet nu, men i stället lyssnar jag på P3, är arg på idioter som bara verkar bli fler och fler, bloggar och drömmer mig bort. Detta skulle kunna bli en löjlig text som ingen utom jag förstod, men det kan ni läsa i så många andra skitbloggar så det hoppar vi över. Återigen är jag inne i en period där jag tänker alldeles för mycket och känner mig ensammast i hela världen. Jag vet inte varför just detta besvärar min rynkiga hjärna, men det stör mig att om jag åkte utomlands skulle min avskedsmiddag bestå av typ tre personer, varav jag är en och den inhyrda strippan en. Ingen skulle undra hur det gick för mig ute i världen förutom de som är förbundna till mig med blodsband och när jag kom hem skulle alla sucka och stöna och "råka" missa min hemkomst.

Whatever, än har jag inte tagit tag i mitt liv och bestämt vad jag ska göra, men det är väl dags nu. Mitt i allt elände kan jag berätta att teatern var rolig igår och det var mysigt att vi inte var så många. Teatern är nog den bästa investering jag har gjort i mig själv under 2010 - mycket billigare och mycket mer givande än psykolog. 5 av 5 toasters!

1 kommentar: