söndag 11 april 2010

Bara en bok har tryckts i fler exemplar än bibeln och det är IKEA-katalogen

Vem vet mest-repriser aktiverar min hjärna för tillfället och det visar var nivån ligger på denna dag som antagligen bara lämnar ett spår efter sig i form av detta blogginlägg. Idag har jag fått världens finaste Timberland-vinterkängor och det kan tyckas att det är så dags nu när snön äntligen är borta, men med min pessimistiska världsuppfattning gissar jag på att den kommer tillbaka och då är jag ordentligt förberedd. Jag vill bara klappa på dem så fort jag går förbi dem, men snart ska de stuvas undan med alla andra vinterskor och sommarskorna ska få smaka på den vårvarma asfalten.

Igår stod Lunds botaniska trädgård på agendan och det kändes nästan som Bali med 30 grader och sol. Efter det blev det lite fönstershopping (utan att köpa fönster, hehe) och sedan lunch på Rå epok, som serverar skånsk sushi och det var riktigt gott. Resten av kvällen innehöll middag borta, Jakten på Julia, Djävulen bär Prada och sömn. Bra lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar