fredag 7 maj 2010

Var god, förklara dubbelmoral

Jag har en skitdag och har inte ens varit vaken tre timmar. I veckan har jag övningskört och jobbat och även om det har gått kalasbra mitt i Malmö klockan 16.30 så är det riktigt pissväder ute så när jag väl har hämtat mig från en depression kommer en ny stormande. I går bestämde jag mig för att se positivt på saker och ting i stället för att tänka på allt som kan gå åt skogen och så länge höll det, haha... Nu gjorde jag dock en random kille glad genom att hitta hans favoritlåt, så nu känns allt rätt bra igen. Här snackar vi humörsvängningar 5.0 och jag borde avsluta här så att jag inte blir arg igen. Nyaste Elle, Amelié från Montmartre och Paris, je t'aime ska nog få mig att tro att jag sitter i min våning på de Elyséiska fältens aveny. Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar