torsdag 25 mars 2010

Det var 15 grader och sol

Pic: Mingo
Detta har varit en mycket bättre dag, trots att jag missade tåget en gång och väntade 30 minuter på ett annat. Vad är då knepet bakom denna drastiska förändring? Jag ändrade helt enkelt mina tankegångar och var glad att jag slapp stressa för att hinna med allt. Jag åt fruktsallad till frukost och pastasallad till lunch, sedan red jag och lekte med mitt lyckopiller Rexi. Packningen inför Idre har gått galant och nu har jag absolut ingenting att göra förutom att gräma mig över hur konstiga människor kan bli, men det här bloggen handlar om mig och mina emotankar, inte om idioter som först säger att de älskar mig och sedan behandlar mig som skit. Dubbelmoral for the win! I morgon är det all in som gäller och jag är taggad som en kaktus. Puss

1 kommentar:

  1. jag ber om ursäkt för mitt minne, har tänkt på att skriva till dig. berätta att jag inte kan dela Bert med er idag. men att jag hoppas att ni får det kul.

    puss!

    SvaraRadera