lördag 27 mars 2010

Allt går som på räls, hehe

Pic: Jag med lockigt hår?! Jag har alltid haft spikrakt hår, vad händer?
Ja, här sitter jag och ser ut som sju svåra år, men det ska synas att man lever. Herre min skapare vad vi körde igår och herre min skapare vad kul det var! Vi tjejer började med några drinkar, vin, sushi och fruktsallad hemma hos mig och sedan begav vi oss ut i natten tillsammans med killarna. Vi kom hem vid tre efter en promenad i ösregn, men jag gillar regn så det spelade ingen större roll. Halvåtta var det dags att visa att jag är en partypingla och gå upp, men det var förvånansvärt lätt. Jag sonade gårdagens synder, packade det sista och nu sitter jag i första klass på X2000 på väg till Idre. Här är snö utanför fönstren och det bådar inte gott inför vad som komma skall när vi är framme klockan 00.50 i natt. Nu ska jag gå och råna bistron. Puss

1 kommentar:

  1. Hoppas du får en under semester! snart ses vi och då blir det party igen! puss

    SvaraRadera